Velg språk
Bokmål | Engelsk | Tysk | Fransk

Kategorier
  • Barnevern
  • Bolig
  • Helse/omsorg
  • Helse/omsorg
  • Kultur
  • Landbruk
  • Miljø/friluftsliv
  • Næring
  • Skatt/avgift
  • Sosial
  • Teknisk
  • Undervisning og oppvekst
  • Åpenhet/deltagelse

Fritekstsøk

A til Å

TrygghetsalarmDokumentet er ufullstendig!
Generelt

Fagområde
Helse/omsorg

Beskrivelse

Det må søkes om å få koblet en trygghetsalarm til kommunens vaktsentral. De som ønsker en trygghetsalarm må kjøpe dette selv. Hjemmesykepleien må ha en nøkkel slik at de kan komme inn i de tilfellene alarmen blir benyttet.


Målgruppe

Syke, funksjonshemmede og andre som kan føle seg utrygge ved å bo alene.


Kriterier/vilkår

Syke, funksjonshemmede og andre som kan føle seg utrygge ved å bo alene.

Pris for tjenesten

Det koster kr 125 pr.mnd. for vaktberedskapen. Innstallasjon, reparasjon og vedlikehold av alarmen betales av eieren. Ansvar for å levere alarm til evt, reparasjon besørges av eiere av alarmen.

Brosjyrer, dokumenter,
kart og lignende

Kartleggingsskjema.


Samarbeidspartnere

Hjemmebaserte tjenster.

Praktiske opplysninger

Veiledning - hvordan få utført eller motta tjenesten
Ta kontakt med den enheten der du bor.

Vedlegg
Evt legeerklæring eller annen dokumentasjon.

Søknaden sendes til
Søknaden blir automatisk sendt til den enheten der du bor.

Klagemulighet
Du kan klage på vedtaket innen en frist på 3 uker fra du mottok vetaket. Klage sendes til den instansen som fattet vedtaket. I utsendt vedtak beskrives klageadgangen nærmere.
Kontaktinformasjon

Kontakt-enhet
NavnHjemmebaserte tjenester Karrestad, Sentrum, Idd
LederMette Sørvik
PostadresseKarrestad: Kjærlighetsstien 32, 1781 Halden - Sentrum: Osbekkgt.4, 1776 Halden - Idd: Kongleveien 15, 1793 Tistedal
Andre opplysninger

Gyldig fra
02.08.2010
4.12.14 (2022-06-14 23:46:34 CEST)